26.01.2018
Umowa nr POWR.05.02.00-00-0007/17
Projekt współfinansowany w ramach w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej V „Wsparcie dla obszaru zdrowia” Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Koordynator Projektu:
Marika Guzek Anna Kordowska
517 203 710 517 204 067
marika.guzek@centrum.med.pl anna.kolak@centrum.med.pl
Tytuł projektu: „POZnaj wartość opieki”
Wnioskodawca: Centrum Medyczno- Diagnostyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
Okres realizacji: 01.01.2018-31.12.2020
Cel główny projektu:
Cel główny projektu to opracowanie i wdrożenie działań projakościowych w 62 POZ poprzez:
Grupa docelowa:
W ramach projektu wsparciem objęci zostaną:
I. Podmioty lecznicze udzielające świadczeń w zakresie lek. POZ posiadające umowę z NFZ- 62 miejsc udzielania świadczeń lekarza POZ posiadających umowy z NFZ. Rekrutacja uczestników do projektu odbywa się na podstawie ogłoszenia o naborze uczestników do projektu opublikowanego na stronie internetowej wnioskodawcy w dn. 20.06.2017 r., w trybie ciągłym.
II. Pacjenci zadeklarowani do lekarza POZ w poniższych podmiotach. Łączna liczba pacjentów objętych działaniami projektowymi wyniesie około 26 168.
III. Personel medyczny i pomocniczy zatrudniony w poniższych podmiotach- 434 osoby.
Podmioty lecznicze udzielające świadczeń w zakresie lek. POZ posiadające umowę z NFZ- 62 miejsc udzielania świadczeń lekarza POZ posiadających umowy z NFZ w tym:
29 miejsc świadczenia usług – Centrum MD – Wnioskodawcy REGON 710529892 |
2 miejsce świadczenia usług – uczestnik Centrum Medyczne Józefów Sp. z o. o. REGON 142731765 |
3 miejsca świadczenia usług – uczestnik SPZOZ w Nasielsku REGON 016457218 |
1 miejsce świadczenia usług – uczestnik Centrum Medyczne Szpital Świętej Rodziny Sp. z o. o. REGON 100428433 |
1 miejsce świadczenia usług – uczestnik NZOZ Ośrodek Zdrowia w Staninie S. C. REGON 060347620 |
1 miejsce świadczenia usług – uczestnik Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie REGON 000311622 |
2 miejsc świadczenia usług – uczestnik CenterMed SP. z o.o. ul. Plac Sobieskiego 2, 33-100 Tarnów, REGON 851659993 |
1 miejsce świadczenia usług – Szpital SOLEC Sp. z o. o. REGON 142628955 |
3 miejsca świadczenia usług – uczestnik Przychodnia Medyczna „Vena” Marciniak S. J. REGON 146213820 |
1 miejsce świadczenia usług – uczestnik Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sobienie-Jeziory REGON 711584054 |
6 miejsc świadczenia usług – uczestnik Przychodnie Medycyny Rodzinnej Szczecin REGON 812539779 |
3 miejsca świadczenia usług – uczestnik Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej S. C. Janów Lubelski REGON 431166043 |
3 miejsca świadczenia usług – uczestnik Zakład Opieki Zdrowotnej „Fam-Med” S. C. Tarnowskie Gówy REGON 276823058 |
2 miejsca świadczenia usług – uczestnik Zespól Lekarza Rodzinnego – PRO-Familia Sp. z o. o. Sp. K. Czerwonak REGON 630833005 |
1 miejsce świadczenia usług – NZOZ Mediq Jerzy Petz Legionowo REGON 010313501 |
1 miejsce świadczenia usług – uczestnik NZOZ „MEDPULS” J. Jeżyńska Sp.j., ul. Łanowa 83, 91-110 Łódź REGON: 101843950 |
1 miejsce świadczenia usług – NZOZ KROMED Sp. z.o.o. Grybów REGON: 492040780 |
1 miejsce świadczenia usług – MED.-LUX sp. zo.o. Przeźmierowo REGON: 010564261 |
Krótki opis projektu:
Personel med. i pomocniczy zatrudniony w w/w podmiotach:
Szkoleniami zostanie objętych łącznie 434 osób, K368, M66.
Projekt zakłada opracowanie i wdrożenie działań projakościowych poprzez następujące zadania:
Zadanie 1
Opracowanie i wdrożenie narzędzi oceny jakości/zadowolenia pacjentów z usług medycznych świadczonych w podmiotach leczniczych objętych projektem udzielających świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju podstawowa opieka zdrowotna.
Zadanie 2
Organizacją spotkań w zakresie edukacji zdrowotnej (grupowych lub indywidualnych) dla pacjentów podmiotów leczniczych udzielających świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju POZ objętych projektem.
Zadanie 3
Opracowanie i wdrożenie programu rozwoju kadr podstawowej opieki zdrowotnej, w tym w szczególności realizację szkoleń personelu obsługowego w zakresie obsługi klienta, praw pacjenta, zasad funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, programów profilaktycznych.
Zadanie 4
Opracowaniem i wdrożeniem narzędzi współpracy lekarzy POZ pracujących w podmiotach leczniczych objętych projektem udzielających świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju podstawowa opieka zdrowotna z lekarzami zatrudnionymi w podmiotach leczniczych udzielających świadczeń zdrowotnych w rodzaju ambulatoryjna opieka specjalistyczna.
Finansowanie przedsięwzięcia:
Dofinansowanie: 3 787 232,80 zł
Koszty ogółem: 4 002 232,30 zł
Wkład własny Centrum Medyczno – Diagnostyczne Sp. z o.o.: 215 000,00 zł
Harmonogram projektu
Pobierz
26.01.2018
Ogłoszenie o rekrutacji uczestnictwa w projekcie pt. „POZnaj wartość opieki” w ramach umowy nr POWR.05.02.00-00-0007/17
Projekt współfinansowany w ramach w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej V „Wsparcie dla obszaru zdrowia” Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Pragniemy zaproponować pracownikom POZ pracujący na stanowiskach: kadra zarządzająca, pracownicy recepcji, lekarze POZ, pielęgniarki(w tym piel. środowiskowe) i położone (bez względu na formę zatrudnienia) do udziału w: cyklu szkoleń ogólnych, cyklu szkoleń w miejscu realizacji usług POZ, cyklu Indywidulanych warsztatów dla personelu POZ.
Zgłoszenia do udziału w/w szkoleniach oraz warsztatach mogą dokonywać podmioty lecznicze uczestniczące w projekcie.
Rekrutacja odbywa się w sposób ciągły zgodnie z zamieszczonym poniższym regulaminem. Wszelkie pytania należy kierować do koordynatorów projektu: Marika Guzek, tel. 517 203 710, marika.guzek@centrum.med.pl lub Anna Kordowska, tel. 517 204 067, anna.kolak@centrum.med.pl
Regulamin-rekrutacji-i-uczestnictwa POZ 19.09.2019
PobierzDeklaracja uczestnictwa w szkoleniu Jakość POZ MZ
PobierzOświadczenie uczestnika projektu RODO MZ
PobierzKonferencje POZnaj wartość opieki 2018-2020
PobierzHarmonogram konferencji POZnaj wartość opieki, styczeń-grudzień 2018
PobierzHarmonogram konferencji POZnaj wartość opieki, styczeń-grudzień 2019
PobierzHarmonogram konferencji POZnaj wartość opieki, styczeń-grudzień 2020
PobierzSzkolenia-w-miejscu-realizacji-usług-POZ-Projekt-Jakość-POZ-harmonogram plan na okres 01.07.2018-30.06.2019
PobierzSzkolenia-w-miejscu-realizacji-usług-POZ-Projekt-Jakość-POZ-harmonogram plan na okres 01.07.2019-31.12.2019
PobierzSzkolenia-w-miejscu-realizacji-usług-POZ-Projekt-Jakość-POZ-harmonogram plan na okres 01.01.2020-31.12.2020
Pobierzprogram-szkoleniowy-_QPOZ_
PobierzSiedlce 14.03.2018
CENTRUM MEDYCZNO-DIAGNOSTYCZNE SP. Z O. O.
Siedlce, ul. Kleeberga 2
Posiadające sieć przychodni zdrowia na terenie Mazowsza i Lubelszczyzny
Poszukuje kandydatów na stanowisko:
EKSPERT DS. OPRACOWANIA MODELU STRATYFIKACJI PACJENTÓW CHORYCH PRZEWLEKLE I PODNIESIENIE JAKOŚCI POPRZEZ ZASTOSOWANIE ŚCIEŻEK OPIEKI
Miejsce pracy: Siedlce, ul Kleeberga 2
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
OPIS STANOWISKA
WYMAGANIA DOTYCZĄCE KANDYDATÓW
OFERUJEMY
KONTAKT
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacje@centrum.med.pl
Kontakt telefoniczny: 25 785 60 36
Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.
Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji podanych w CV przez Centrum Medyczno-Diagnostyczne Sp. z o.o., z siedzibą w Siedlcach, przy ul. Niklowej 9, 08-110 Siedlce, łącznie z wizerunkiem, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
Siedlce 15.03.2018
CENTRUM MEDYCZNO-DIAGNOSTYCZNE SP. Z O. O.
Siedlce, ul. Kleeberga 2
Posiadające sieć przychodni zdrowia na terenie Mazowsza i Lubelszczyzny
Poszukuje kandydatów na stanowisko:
EKSPERT Z ZAKRESU OPRACOWANIA MODELU OPIEKI NAD PACJENTAMI POZ-PROGRAM ABCDE
Miejsce pracy: Siedlce, ul. Kleeberga 2
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
OPIS STANOWISKA
Opracowanie modelu opieki nad pacjentami POZ-Program ABCDE
WYMAGANIA DOTYCZĄCE KANDYDATÓW
OFERUJEMY
KONTAKT
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacje@centrum.med.pl
Kontakt telefoniczny: 25 785 60 36
Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.
Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji podanych w CV przez Centrum Medyczno-Diagnostyczne Sp. z o.o., z siedzibą w Siedlcach, przy ul. Niklowej 9, 08-110 Siedlce, łącznie z wizerunkiem, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
Siedlce 15.03.2018
CENTRUM MEDYCZNO-DIAGNOSTYCZNE SP. Z O. O.
Siedlce, ul. Kleeberga 2
Posiadające sieć przychodni zdrowia na terenie Mazowsza i Lubelszczyzny
Poszukuje kandydatów na stanowisko:
KOORDYNATOR MERYTORYCZNY PROJEKTU
Miejsce pracy: Siedlce, ul. Terespolska 12
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
OPIS STANOWISKA
Opracowanie i nadzór merytoryczny, jakościowy nad wdrażanymi programami
WYMAGANIA DOTYCZĄCE KANDYDATÓW
OFERUJEMY
KONTAKT
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacje@centrum.med.pl
Kontakt telefoniczny: 25 785 60 36
Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.
Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji podanych w CV przez Centrum Medyczno-Diagnostyczne Sp. z o.o., z siedzibą w Siedlcach, przy ul. Niklowej 9, 08-110 Siedlce, łącznie z wizerunkiem, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
Siedlce 06.03.2019
CENTRUM MEDYCZNO-DIAGNOSTYCZNE SP. Z O. O.
Siedlce, ul. Kleeberga 2
Posiadające sieć przychodni zdrowia na terenie Mazowsza i Lubelszczyzny
Poszukuje kandydatów na stanowisko:
OPIEKUN MERYTORYCZNY HURTOWNI DANYCH
Miejsce pracy: Siedlce, ul. Terespolska 12
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
OPIS STANOWISKA
WYMAGANIA DOTYCZĄCE KANDYDATÓW
OFERUJEMY
KONTAKT
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacje@centrum.med.pl
Kontakt telefoniczny: 25 785 60 36
Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.
Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji podanych w CV przez Centrum Medyczno-Diagnostyczne Sp. z o.o., z siedzibą w Siedlcach, przy ul. Niklowej 9, 08-110 Siedlce, łącznie z wizerunkiem, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
Siedlce 06.03.2019
CENTRUM MEDYCZNO-DIAGNOSTYCZNE SP. Z O. O.
Siedlce, ul. Kleeberga 2
Posiadające sieć przychodni zdrowia na terenie Mazowsza i Lubelszczyzny
Poszukuje kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. NADZORU NAD DOSTAWCAMI IT
Miejsce pracy: Siedlce, ul. Terespolska 12
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
OPIS STANOWISKA
WYMAGANIA DOTYCZĄCE KANDYDATÓW
OFERUJEMY
KONTAKT
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacje@centrum.med.pl
Kontakt telefoniczny: 25 785 60 36
Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.
Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji podanych w CV przez Centrum Medyczno-Diagnostyczne Sp. z o.o., z siedzibą w Siedlcach, przy ul. Niklowej 9, 08-110 Siedlce, łącznie z wizerunkiem, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
Siedlce 21.10.2019
Zapytanie ofertowe nr 1/10/POZ/2019
W związku z realizacją projektu pt.: „POZnaj wartość opieki”, o numerze POWR.05.02.00-00-0007/17-00/2011/2018/7 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z obowiązującą zasadą konkurencyjności w drodze rozeznania rynku, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonywania edukacji przez pielęgniarkę lub absolwenta zdrowia publicznego w jednostkach POZ lidera i uczestników projektu.
Projekt realizowany jest w ramach Priorytetu V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.2. Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych.
Zamawiający: „Centrum Medyczno- Diagnostyczne” Spółka z o.o., ul. Niklowa 9, 08-110 Siedlce, siedziba biura ul. Kleeberga 2. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się ze strony Zamawiającego w kwestiach merytorycznych i proceduralnych jest Pan Damian Chaciak, tel. 510 144 669, e- mail: damian.chaciak@centrum.med.pl, Adres strony internetowej: www.centrum.med.pl
Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności wymaganej przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U.2015.2164 ze zm.).
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania będzie wykonane w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
CPV: 85100000-0- Usługi ochrony zdrowia
Dodatkowe przedmioty zamówienia:
85141000-9 Usługi świadczone przez pielęgniarki
85141220-7 Usługi doradcze świadczone przez pielęgniarki
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie edukacji zdrowotnych prowadzonych przez absolwenta zdrowia publicznego lub pielęgniarkę w zakresie rozwiązań organizacyjnych, planu opieki, czynników ryzyka oraz samokontroli w następujących jednostkach POZ Uczestników projektu:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części musi obejmować co najmniej przeprowadzenie edukacji w jednostkach jednego uczestnika.
Wykonawca będzie realizował usługi w/w jednostkach w okresie od dnia podpisania umowy do 30.12.2020 r. W przypadku zmiany terminu realizacji umowy z Instytucją, Zamawiający dopuszcza wydłużenie umowy z Wykonawcą.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia końcowego terminu realizacji umowy lub rezygnacji z realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego.
Wymagania wobec prowadzących edukację:
Zamawiający zapewnia sale i inne pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, w tym sprzęt multimedialny.
A Potencjał techniczny
Nie dotyczy
B Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na należyte zrealizowanie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).
Ocena spełnienia ww. warunków stawianych Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
– posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia,
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
– nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wnioskodawca zobowiązany jest wpisać oświadczenie w ofercie dotyczące spełniania klauzuli społecznej, które to może być weryfikowane u Wykonawcy na każdym etapie realizacji zamówienia.
Ocenie podlegają wyłącznie oferty kompletne, zgodne z treścią i przedmiotem zamówienia oraz spełniające wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie każdego ww. kryterium.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym oferentom, spełniającym wymagania kryteria przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Ad. a) algorytm oceny kryterium „cena”:
Cena minimalna
C = ——————————- x 100 (znaczenie % kryterium „cena” podane w pkt), gdzie:
Cena oferty badanej
Cena minimalna – najniższa cena spośród wszystkich ocenianych ofert w danym Pakiecie.
C- liczba punktów przyznana danej ofercie w ramach kryterium „cena”
Ocena wg kryterium „cena” dokonana zostanie w oparciu o informację zawartą w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, Oferta.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia na każdym jego etapie bez podawania przyczyny oraz podjęcia negocjacji w przypadku, gdy podana kwota brutto przekroczy budżet projektu przewidziany na realizację usług. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Zamawiającego lub przesłać poleconą przesyłką pocztową na adres ul. Terespolska 12, 08-110 Siedlce lub na adres e-mail: damian.chaciak@centrum.med.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.10.2019 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu).
Ofertę składaną pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji (wraz z upoważnieniem jeśli dotyczy). Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.
Przedmiot umowy zostanie zrealizowany zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) wynagrodzenia brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość dostawy objętej Umową;
2) dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonywanie Umowy;
3) warunków realizacji Umowy, gdy zmiana taka jest niezbędna do prawidłowego wykonania Umowy zgodnie z jej celem wskutek nieprzewidzianej przez Strony zmiany okoliczności;
4) zmiany terminu wykonania Umowy wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego.
Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w ramach pkt 1) – 5) powyżej w sytuacjach wskazanych także we wzorze umowy
Wykonawca wraz z ofertą (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) powinien przedłożyć następujące dokumenty:
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do popisania stosownego oświadczenia, określonego w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego. Wykonawcy, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia/anulowania postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
– Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może zmienić lub wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
– W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
– Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi oferentami, także cenowych w przypadku złożenia oferty na cenę wyższą niż przewidziana w budżecie projektu.
– Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalno-merytoryczne. W przypadku braku załączonych do oferty Oferenta wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, Zamawiający ofertę odrzuca.
Załącznik nr 1
PobierzZałącznik nr 2
PobierzZałącznik nr 3
PobierzZałącznik nr 4
PobierzSiedlce, 21.10.2019 r.
Zapytanie ofertowe nr 2/10/POZ/2019
W związku z realizacją projektu pt.: „POZnaj wartość opieki”, o numerze POWR.05.02.00-00-0007/17-00/2011/2018/7 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z obowiązującą zasadą konkurencyjności, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonywania edukacji przez psychologa w jednostkach POZ lidera i uczestników projektu.
Projekt realizowany jest w ramach Priorytetu V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.2. Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych.
Zamawiający: „Centrum Medyczno- Diagnostyczne” Spółka z o.o., ul. Niklowa 9, 08-110 Siedlce, siedziba biura ul. Kleeberga 2. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się ze strony Zamawiającego w kwestiach merytorycznych i proceduralnych jest Pan Damian Chaciak, tel. 510 144 669, e- mail: damian.chaciak@centrum.med.pl, Adres strony internetowej: www.centrum.med.pl
Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności wymaganej przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U.2015.2164 ze zm.).
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania będzie wykonane w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
CPV: 85100000-0- Usługi ochrony zdrowia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie edukacji zdrowotnych prowadzonych przez psychologa dla pacjentów z zakresu prawidłowego radzenia sobie z chorobą w następujących jednostkach POZ projektu:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części musi obejmować co najmniej przeprowadzenie edukacji w jednostkach jednego uczestnika.
Wykonawca będzie realizował usługi w/w jednostkach w okresie od 01.11.2019- 30.12.2020 r. W przypadku zmiany terminu realizacji umowy z Instytucją, Zamawiający dopuszcza wydłużenie umowy z Wykonawcą.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia końcowego terminu realizacji umowy lub rezygnacji z realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego.
Wymagania wobec prowadzących edukację:
Zamawiający zapewnia sale i inne pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, w tym sprzęt multimedialny.
A Potencjał techniczny
Nie dotyczy
B Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na należyte zrealizowanie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).
Ocena spełnienia ww. warunków stawianych Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
– posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia,
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
– nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wnioskodawca zobowiązany jest wpisać oświadczenie w ofercie dotyczące spełniania klauzuli społecznej, które to może być weryfikowane u Wykonawcy na każdym etapie realizacji zamówienia.
Ocenie podlegają wyłącznie oferty kompletne, zgodne z treścią i przedmiotem zamówienia oraz spełniające wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie każdego ww. kryterium.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym oferentom, spełniającym wymagania kryteria przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Ad. a) algorytm oceny kryterium „cena”:
Cena minimalna
C = ——————————- x 100 (znaczenie % kryterium „cena” podane w pkt), gdzie:
Cena oferty badanej
Cena minimalna – najniższa cena spośród wszystkich ocenianych ofert w danym Pakiecie.
C- liczba punktów przyznana danej ofercie w ramach kryterium „cena”
Ocena wg kryterium „cena” dokonana zostanie w oparciu o informację zawartą w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, Oferta.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia negocjacji w przypadku, gdy podana kwota brutto przekroczy budżet projektu przewidziany na realizację usług. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Zamawiającego lub przesłać poleconą przesyłką pocztową na adres ul. Terespolska 12, 08-110 Siedlce lub na adres e-mail: damian.chaciak@centrum.med.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.10.2019 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu).
Ofertę składaną pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji (wraz z upoważnieniem jeśli dotyczy). Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.
TERMIN REALIZACJI UMOWY:
Przedmiot umowy zostanie zrealizowany zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) wynagrodzenia brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość dostawy objętej Umową;
2) dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonywanie Umowy;
3) warunków realizacji Umowy, gdy zmiana taka jest niezbędna do prawidłowego wykonania Umowy zgodnie z jej celem wskutek nieprzewidzianej przez Strony zmiany okoliczności;
5) zmiany terminu wykonania Umowy wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego.
Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w ramach pkt 1) – 5) powyżej w sytuacjach wskazanych także we wzorze umowy
Wykonawca wraz z ofertą (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) powinien przedłożyć następujące dokumenty:
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do popisania stosownego oświadczenia, określonego w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego. Wykonawcy, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia/anulowania postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
-Wynik postępowania zostanie ogłoszony na stronie internetowej
– Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może zmienić lub wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
– W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
– Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi oferentami, także cenowych w przypadku złożenia oferty na cenę wyższą niż przewidziana w budżecie projektu.
– Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalno-merytoryczne. W przypadku braku załączonych do oferty Oferenta wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, Zamawiający ofertę odrzuca.
Załącznik nr 1
PobierzZałącznik nr 2
PobierzZałącznik nr 3
PobierzZałącznik nr 4
PobierzSiedlce, 21.10.2019 r.
Zapytanie ofertowe nr 3/10/POZ/2019
W związku z realizacją projektu pt.: „POZnaj wartość opieki”, o numerze POWR.05.02.00-00-0007/17-00/2011/2018/7 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z obowiązującą zasadą konkurencyjności, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonywania edukacji przez dietetyka w jednostkach POZ lidera i uczestników projektu.
Projekt realizowany jest w ramach Priorytetu V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.2. Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych.
Zamawiający: „Centrum Medyczno- Diagnostyczne” Spółka z o.o., ul. Niklowa 9, 08-110 Siedlce, siedziba biura ul. Terespolska 12. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się ze strony Zamawiającego w kwestiach merytorycznych i proceduralnych jest Pan Damian Chaciak, tel. 510 144 669, e- mail: damian.chaciak@centrum.med.pl, Adres strony internetowej: www.centrum.med.pl
Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności wymaganej przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U.2015.2164 ze zm.).
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania będzie wykonane w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
CPV: 85100000-0- Usługi ochrony zdrowia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie edukacji zdrowotnych prowadzonych przez dietetyka dla pacjentów z zakresu prawidłowego odżywiania oraz zaleceń dietetycznych w kluczowych chorobach i niedoborach w następujących jednostkach POZ projektu:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części musi obejmować co najmniej przeprowadzenie edukacji w jednostkach jednego uczestnika.
Wykonawca będzie realizował usługi w/w jednostkach w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. W przypadku zmiany terminu realizacji umowy z Instytucją, Zamawiający dopuszcza wydłużenie umowy z Wykonawcą.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia końcowego terminu realizacji umowy lub rezygnacji z realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego.
Wymagania wobec prowadzących edukację:
Zamawiający zapewnia sale i inne pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, w tym sprzęt multimedialny.
A Potencjał techniczny
Nie dotyczy
B Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na należyte zrealizowanie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).
Ocena spełnienia ww. warunków stawianych Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
– posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia,
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
– nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wnioskodawca zobowiązany jest wpisać oświadczenie w ofercie dotyczące spełniania klauzuli społecznej, które to może być weryfikowane u Wykonawcy na każdym etapie realizacji zamówienia.
Ocenie podlegają wyłącznie oferty kompletne, zgodne z treścią i przedmiotem zamówienia oraz spełniające wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie każdego ww. kryterium.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym oferentom, spełniającym wymagania kryteria przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Ad. a) algorytm oceny kryterium „cena”:
Cena minimalna
C = ——————————- x 100 (znaczenie % kryterium „cena” podane w pkt), gdzie:
Cena oferty badanej
Cena minimalna – najniższa cena spośród wszystkich ocenianych ofert w danym Pakiecie.
C- liczba punktów przyznana danej ofercie w ramach kryterium „cena”
Ocena wg kryterium „cena” dokonana zostanie w oparciu o informację zawartą w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, Oferta.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia negocjacji w przypadku, gdy podana kwota brutto przekroczy budżet projektu przewidziany na realizację usług. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Zamawiającego lub przesłać poleconą przesyłką pocztową na adres ul. Terespolska 12, 08-110 Siedlce lub na adres e-mail: damian.chaciak@centrum.med.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.10.2019 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu).
Ofertę składaną pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji (wraz z upoważnieniem jeśli dotyczy). Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.
TERMIN REALIZACJI UMOWY:
Przedmiot umowy zostanie zrealizowany zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) wynagrodzenia brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość dostawy objętej Umową;
2) dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonywanie Umowy;
3) warunków realizacji Umowy, gdy zmiana taka jest niezbędna do prawidłowego wykonania Umowy zgodnie z jej celem wskutek nieprzewidzianej przez Strony zmiany okoliczności;
5) zmiany terminu wykonania Umowy wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego.
Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w ramach pkt 1) – 5) powyżej w sytuacjach wskazanych także we wzorze umowy
Wykonawca wraz z ofertą (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) powinien przedłożyć następujące dokumenty:
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do popisania stosownego oświadczenia, określonego w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego. Wykonawcy, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia/anulowania postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
-Wynik postępowania zostanie ogłoszony na stronie internetowej
– Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może zmienić lub wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
– W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
– Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi oferentami, także cenowych w przypadku złożenia oferty na cenę wyższą niż przewidziana w budżecie projektu.
– Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalno-merytoryczne. W przypadku braku załączonych do oferty Oferenta wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, Zamawiający ofertę odrzuca.
załącznik nr 2
PobierzZałącznik nr 3
PobierzZałącznik nr 4
Pobierz