Mińsk Mazowiecki, ul. Olsztyńska 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki
DDOM czynny od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00.
Dzienny Dom Opieki Medycznej.
Przyjęcia pacjentów do DDOM.
Informacje w sprawie rekrutacji:
Kontakt mailowy w sprawie zapisów: email: ddom@centrum.med.pl
Dzienny Dom Opieki Medycznej to placówka –
Wsparcie skierowane zostanie do osób niesamodzielnych, w szczególności tych powyżej 65 r. ż., których stan zdrowia nie pozwala na pozostawanie wyłącznie pod opiekę podstawowej opieki zdrowotnej i ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, a jednocześnie osób niewymagających całodobowego nadzoru lekarskiego i pielęgniarskiego realizowanego w trybie stacjonarnym. Skala samodzielności pacjentów w skali Barthel powinna znajdować się na poziomie 40-65 punktów.
Kryteria kwalifikacji do Dziennego Domu Opieki Medycznej (DDOM):
Do pobytu w DDOM kieruje lekarz ubezpieczenia zdrowotnego.
Zespół terapeutyczny sprawujący opiekę nad pacjentem:
Wsparcie dla zespołu terapeutycznego stanowią – dietetyk i logopeda.
Pobyt w Dziennym Domu Opieki Medycznej:
Wsparcie projektowe zostanie udzielone w okresie od 01.01.2021 do 31.05.2023
DOKUMENTY REKRUTACYJNE DO DDOM W MIŃSKU MAZOWIECKIM
Regulamin organizacyjny DDOM MIŃSK MAZOWIECKI
PobierzRegulamin rekrutacyjny DDOM MIŃSK MAZOWIECKI
PobierzZał. nr 1 do regulaminu rekrutacyjnego - Skierowanie do Dziennego Domu Opieki Medycznej
PobierzZał. nr 2 do regulaminu rekrutacyjnego - Karta oceny wg skali Barthel
PobierzZał. nr 3 do regulaminu rekrutacyjnego - Deklaracja udziału w projekcie
PobierzZał. nr 4 do regulaminu rekrutacyjnego - Zgoda na transport
PobierzZał. nr 5 do regulaminu rekrutacyjnego - Oświadczenie uczestnika projektu
PobierzZał. nr 6 do regulaminy rekrutacyjnego - Formularz rekrutacyjny
PobierzSiedlce 15.12.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pt.: „Organizacja i prowadzenie domu dziennej opieki medycznej drogą do zdrowia i aktywności seniorów powiatu mińskiego.”, RPMA.09.02.02-14-a705/189, w ramach Działania 9.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 9.2.2. Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych” Regionalny Program Operacyjny, Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z obowiązującą zasadą konkurencyjności w trybie rozeznania rynku, na przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania zamówienia w ramach umowy sprzedaży, obejmującej przeniesienie prawa własności na Zamawiającego i dostarczenie fabrycznie nowego i nieużywanego oraz w pełni sprawnego technicznie oraz w pełni funkcjonalnego sprzętu rehabilitacyjnego w trybie rozeznania rynku.
Dokładna specyfikację określa załącznik nr 1 do zapytania.
Adres strony internetowej: www.centrum.med.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie, zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w zapytaniu ofertowym. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o równoważnych parametrach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.
Kody CPV:
33100000-1 – Urządzenia medyczne
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym w trakcie realizacji projektu po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji zmiany przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych na poszczególne urządzenia w ramach zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zaoferowania sumarycznej ceny brutto za sprzedaż towarów określonych w przedmiocie zamówienia,
2) dostawy urządzenia lub urządzeń i wyposażenia spełniającego wymagania niniejszego zapytania ofertowego do Dziennego Domu Opieki Medycznej w Mińsku Maz., woj. mazowieckie w terminie określonym w pkt 3 zapytania ofertowego,
3) montażu (instalacji) i uruchomienia dostarczonego urządzenia lub urządzeń oraz wyposażenia wymagającego podjęcia takich czynności w w/w gabinecie Zamawiającego,
4) przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego z obsługi z dostarczonego urządzenia lub urządzeń wyposażenia,
5) zapewnienia gwarancji na poszczególne urządzenia i wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia, oraz zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Strony protokołu zdawczo – odbiorczego potwierdzającego realizację danej części przedmiotu zamówienia.
W okresie gwarancji na poszczególne przedmioty zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
– pełnej sprawności technicznej i funkcjonalności poszczególnych urządzeń i wyposażenia poprzez pełne usuwanie ich uszkodzeń, awarii lub niesprawności lub wymianę wadliwych, uszkodzonych części poszczególnych urządzeń i wyposażenia na fabrycznie nowe lub też wymianę całego urządzenia lub też wyposażenia na fabrycznie nowe, w ciągu maksymalnie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia, przy czym czas reakcji na zgłoszenie – rozumiany jako przekazanie Zamawiającemu pierwszych zdalnych wskazówek dotyczących możliwości usunięcia uszkodzenia lub awarii i dalszego sposobu postępowania – wynosić będzie maksymalnie 6 godzin roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego awarii urządzenia lub urządzeń wyposażenia,
– bezpłatnych uaktualnień oprogramowania poszczególnych urządzeń bez zmiany ich funkcjonalności,
– bezpłatnych telefonicznych i e-mailowych konsultacji i porad dla ich użytkowników urządzeń lub wyposażenia ze strony Zamawiającego.
Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do w/w gabinetu Zamawiającego oraz dokonywanych napraw i wymian obciążają Wykonawcę.
Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wraz z dostarczonymi urządzeniami lub wyposażeniem: dokumenty gwarancyjne na realizowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia, wszelkie niezbędne instrukcje obsługi oraz inne wymagane prawem dokumenty, w tym certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, Aprobatą Techniczną. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, powinny zostać dostarczone Zamawiającemu w języku polskim.
Złożenie oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, na którą składa się:
– Formularz ofertowy zawierający specyfikację oferowanych urządzeń i wyposażenia, cenę brutto, czas gwarancji oraz termin dostawy przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski).
– Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 3.
– Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
– Inne wymagane dokumenty określone w zapytaniu ofertowym.
Ocena wskazanych powyżej warunków zostanie dokonana na zasadzie ustalenia ich spełnienia albo ich nie spełnienia. W przypadku stwierdzenia braku spełnienia oferta zostaje odrzucona i nie podlega dalszej ocenie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części zamówienia wyspecyfikowane w przedmiocie zamówienia.
– posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia,
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
– nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczno- Diagnostyczne, ul. Terespolska 12,08-110 Siedlce lub na adres email damian.chaciak@centrum.med.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 grudnia 2020 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu).
Oferty składane pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
Załącznik nr 1
PobierzZałącznik nr 2
PobierzZałącznik nr 3
PobierzInformacja RODO
PobierzSiedlce 15.12.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pt.: „Organizacja i prowadzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej, drogą do zdrowia i aktywności seniorów powiatu mińskiego ”, w ramach Działania 9.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 9.2.2. Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych” Regionalny Program Operacyjny, Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z obowiązującą zasadą konkurencyjności, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym zgodnie z zasadą rozeznania rynku, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, na przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania zamówienia materiałów do terapii zajęciowej dla DDOM w Mińsku Mazowieckim.
Dokładna specyfikację określa załącznik nr 1 do zapytania.
Adres strony internetowej: www.centrum.med.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje materiały, zgodnie ze Specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kody CPV:
30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dotyczących poszczególnych elementów zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym w trakcie realizacji projektu po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji zmiany przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych na poszczególne urządzenia w ramach zamówienia
Miejsce i termin złożenia oferty, osoba do kontaktu.
Ofertę wraz z załącznikiem złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczno- Diagnostyczne, ul. Terespolska 12,08-110 Siedlce lub w formie elektronicznej na adres damian.chaciak@centrum.med.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 grudnia 2020 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu).
załącznik nr 1
PobierzZałącznik nr 2
Pobierz