————————————- PROJEKT ZAKOŃCZONY ————————————–
Realizacja projektu miała miejsce w okresie: 01.01.2021-31.03.2023.
ul. Kleeberga 2, 08-110 Siedlce
DDOM czynny od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00.
Dzienny Dom Opieki Medycznej.
Przyjęcia pacjentów do DDOM.
Informacje w sprawie rekrutacji:
Kontakt mailowy w sprawie zapisów: email: ddom@centrum.med.pl
Dzienny Dom Opieki Medycznej to placówka –
Wsparcie skierowane zostanie do osób niesamodzielnych, w szczególności tych powyżej 65 r. ż., których stan zdrowia nie pozwala na pozostawanie wyłącznie pod opiekę podstawowej opieki zdrowotnej i ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, a jednocześnie osób niewymagających całodobowego nadzoru lekarskiego i pielęgniarskiego realizowanego w trybie stacjonarnym. Skala samodzielności pacjentów w skali Barthel powinna znajdować się na poziomie 40-65 punktów.
Kryteria kwalifikacji do Dziennego Domu Opieki Medycznej (DDOM):
Do pobytu w DDOM kieruje lekarz ubezpieczenia zdrowotnego.
Zespół terapeutyczny sprawujący opiekę nad pacjentem:
Wsparcie dla zespołu terapeutycznego stanowią – dietetyk i logopeda.
Pobyt w Dziennym Domu Opieki Medycznej:
Wsparcie projektowe zostanie udzielone w okresie od 01.01.2021 do 31.03.2023
DOKUMENTY REKRUTACYJNE DO DDOM W SIEDLCACH
Regulamin organizacyjny DDOM SIEDLCE
PobierzRegulamin rekrutacyjny DDOM SIEDLCE
PobierzZał. nr 1 do regulaminu rekrutacyjnego - Skierowanie do Dziennego Domu Opieki Medycznej
PobierzZał. nr 2 do regulaminu rekrutacyjnego - Karta oceny wg skali Barthel
PobierzZał. nr 3 do regulaminu rekrutacyjnego - Deklaracja udziału w projekcie
PobierzZał. nr 4 do regulaminu rekrutacyjnego - Zgoda na transport
PobierzZał. nr 5 do regulaminu rekrutacyjnego - Oświadczenie uczestnika projektu
PobierzZał. nr 6 do regulaminy rekrutacyjnego - Formularz rekrutacyjny
PobierzSiedlce 15.12.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pt.: „Organizacja i prowadzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Siedlcach drogą do zdrowia i aktywności seniorów miasta Siedlce”, Nr RPMA.09.02.02-14-b428/18, w ramach Działania 9.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 9.2.2. Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych” Regionalny Program Operacyjny, Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z obowiązującą zasadą konkurencyjności, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym zgodnie z zasadą rozeznania rynku, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, na przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania zamówienia materiałów do terapii zajęciowej dla DDOM w Siedlcach.
Dokładna specyfikację określa załącznik nr 1 do zapytania.
Zamawiający: „Centrum Medyczno- Diagnostyczne” Spółka z o.o., ul. Niklowa 9, 08-110 Siedlce, siedziba biura ul. Terespolska 12. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się ze strony Zamawiającego w kwestiach merytorycznych i proceduralnych jest Pani Katarzyna Rubnikowicz- Kopyść, tel. 519 134 112 i Pan Damian Chaciak, tel. 510 144 669, e- mail: biuro@centrum.med.pl
Adres strony internetowej: www.centrum.med.pl
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje materiały, zgodnie ze Specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kody CPV:
30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dotyczących poszczególnych elementów zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym w trakcie realizacji projektu po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji zmiany przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych na poszczególne urządzenia w ramach zamówienia
Miejsce i termin złożenia oferty, osoba do kontaktu.
Ofertę wraz z załącznikiem złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczno- Diagnostyczne, ul. Terespolska 12,08-110 Siedlce lub w formie elektronicznej na adres damian.chaciak@centrum.med.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 grudnia 2020 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu).
zestawienie asortymentu
PobierzZałącznik nr 2
Pobierz