—————————— PROJEKT ZAKOŃCZONY —————————
Realizacja projektu miała miejsce w okresie: 01.01.2022-31.12.2023
Hołubla, ul. Siedlecka 68, 08-107 Paprotnia
DDOM czynny od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00.
Dzienny Dom Opieki Medycznej.
Przyjęcia pacjentów do DDOM.
Informacje w sprawie rekrutacji:
Kontakt mailowy w sprawie zapisów: email: ddom@centrum.med.pl
Dzienny Dom Opieki Medycznej to placówka –
Wsparcie skierowane zostanie do osób niesamodzielnych, w szczególności tych powyżej 65 r. ż., których stan zdrowia nie pozwala na pozostawanie wyłącznie pod opiekę podstawowej opieki zdrowotnej i ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, a jednocześnie osób niewymagających całodobowego nadzoru lekarskiego i pielęgniarskiego realizowanego w trybie stacjonarnym. Skala samodzielności pacjentów w skali Barthel powinna znajdować się na poziomie 40-65 punktów.
Kryteria kwalifikacji do Dziennego Domu Opieki Medycznej (DDOM):
Do pobytu w DDOM kieruje lekarz ubezpieczenia zdrowotnego.
Zespół terapeutyczny sprawujący opiekę nad pacjentem:
Wsparcie dla zespołu terapeutycznego stanowią – dietetyk i logopeda.
Pobyt w Dziennym Domu Opieki Medycznej:
Wsparcie projektowe zostanie udzielone w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2023
DOKUMENTY REKRUTACYJNE DO DDOM W HOŁUBLI
Regulamin organizacyjny DDOM Hołubla
PobierzRegulamin rekrutacyjny DDOM Hołubla
PobierzZał. nr 1 do regulaminu rekrutacyjnego - Skierowanie do Dziennego Domu Opieki Medycznej
PobierzZał. nr 2 do regulaminu rekrutacyjnego - Karta oceny wg skali Barthel
PobierzZał. nr 3 do regulaminu rekrutacyjnego - Deklaracja udziału w projekcie
PobierzZał. nr 4 do regulaminu rekrutacyjnego - Zgoda na transport
PobierzZał. nr 5 do regulaminu rekrutacyjnego - Oświadczenie uczestnika projektu
PobierzZał. nr 6 do regulaminy rekrutacyjnego - Formularz rekrutacyjny
PobierzZAPYTANIA OFERTOWE
Siedlce 01.12.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pt.: „Organizacja i prowadzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Hołubli drogą do zdrowia i aktywności seniorów powiatu siedleckiego”– nr RPMA.09.02.02-14- b424/18, w ramach Działania 9.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 9.2.2. Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych” Regionalny Program Operacyjny, Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z obowiązującą zasadą konkurencyjności, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym zgodnie z zasadą rozeznania rynku, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, na przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania zamówienia materiałów do terapii zajęciowej dla DDOM w Hołubli.
Dokładna specyfikację określa załącznik nr 1 do zapytania.
Zamawiający: „Centrum Medyczno- Diagnostyczne” Spółka z o.o., ul. Niklowa 9, 08-110 Siedlce, siedziba biura ul. Terespolska 12. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się ze strony Zamawiającego w kwestiach merytorycznych i proceduralnych jest Pani Katarzyna Rubnikowicz- Kopyść, tel. 519 134 112 i Pan Damian Chaciak, tel. 510 144 669, e- mail: biuro@centrum.med.pl
Adres strony internetowej: www.centrum.med.pl
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje materiały, zgodnie ze Specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kody CPV:
30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dotyczących poszczególnych elementów zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym w trakcie realizacji projektu po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji zmiany przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych na poszczególne urządzenia w ramach zamówienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: terminy dostaw będą uzgodnione z Wykonawcą zgodnie z harmonogramem w okresie do 30.09.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu wykonania zamówienia.
Ewentualny nowy termin wykonania zamówienia będzie podlegał uzgodnieniu z wybranym Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji całości lub w części przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w stanie sfinansować w całości lub w części przedmiotu zamówienia lub też, gdy Wykonawca nie dostarczy w terminie całości lub części przedmiotu zamówienia.
Zakres zadań Wykonawcy w ramach zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zaoferowania jednostkowej ceny brutto za każdy towar określonych w załączniku nr 1,
2) dostawy do Dziennego Domu Opieki Medycznej w Hołubli, ul. Siedlecka 68, gmina Paprotnia, woj. mazowieckie w terminie określonym w pkt 3 zapytania ofertowego,
Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Złożenie oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, na którą składa się:
– Formularz ofertowy zawierający jednostkową cenę brutto, zgodnie z specyfikacją stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski).
– Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
– posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia,
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
– nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
pozostawanie z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić wątpliwości.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kryteria oceny ofert, wybór oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, jedynie spośród ofert uznanych za ważne, które nie zostaną odrzucone i spełniają wymogi formalne określone w pkt. 10.
Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Cena- ranga procentowa 100%
Punkty oferty zostaną zsumowane wg. Wzoru:
Sof=Cof
Gdzie:
Sof- suma punktów badanej oferty
Cof- ilość punktów uzyskanych za kryterium w ,, cena’’
4.W kryterium cena punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Cmin
Cof=—————————————————— x 100 pkt
Cb
Gdzie:
Cof- ocena punktowa oferty w kryterium cena
Cmin – najniższa cena brutto (ogólna wartość zamówienia) spośród ważnych i nieodrzuconych ofert
Cb- cena brutto oferty badanej
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Wynik.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów,
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów,
Jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Jeżeli po zastosowaniu powyższego kryterium nadal nie będzie możliwy wybór najkorzystniejszej oferty, zastosowane zostaną ostateczne negocjacje cenowe, w których wezmą udział wystawcy ofert.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo.
Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane.
Każda strona oferty i załączników zawierająca jakąkolwiek treść musi być parafowana.
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym. Jeżeli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych (aktualnego odpisu z KRS lub wpisu w CEIDG), do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, uprawniające daną osobę do podpisania oferty. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, oferta powinna zostać podpisana przez osobę do tego upoważnioną, której upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z właściwego dokumentu, np. odpisu z rejestru handlowego, pełnomocnictwa. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy.
Miejsce i termin złożenia oferty, osoba do kontaktu.
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczno- Diagnostyczne, ul. Terespolska 12,08-110 Siedlce lub w formie elektronicznej na adres damian.chaciak@centrum.med.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.12.2021 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu). Oferty składane pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
Nazwą i adresem Zamawiającego,
Nazwą i adresem Wykonawcy,
Adnotacją „Oferta do zapytania ofertowego na dostawę materiałów do terapii zajęciowej dla DDOM w Hołubli. Nie otwierać do dnia 10.12.2021 r. do godziny 10:00.”
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
Zestawienie materiałów
PobierzFormularz ofertowy
PobierzOświadczenie zal 2
PobierzOświadczenie zał. 3
PobierzSiedlce 20.12.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pt.: „Organizacja i prowadzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Hołubli drogą do zdrowia i aktywności seniorów powiatu siedleckiego”– nr RPMA.09.02.02-14- b424/18, w ramach Działania 9.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 9.2.2. Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych” Regionalny Program Operacyjny, Europejski Fundusz Społeczny, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, na przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania świadczeń przez lekarza geriatrę w Dziennym Domu Opieki Medycznej w Hołubli, ul. Siedlecka 68, gmina Paprotnia.
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie indywidualnych świadczeń lekarskich w zależności od potrzeb pacjenta w Dziennym Domu Opieki Medycznej w Hołubli, ul. Siedlecka 68, gmina Paprotnia.
Zadania realizowane przez lekarza geriatrę będą obejmowały:
Wszystkie zadania będą zgodnie z aktualnym stanem prawnym a w szczególności z Ustawą z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 537 ze zm.)
Świadczenia będą udzielane w ilości 588 godzin w okresie od 01.01.2022- 30.09.2023 r.
Kody CPV:
Kod CPV:
85121100-4 – Ogólne usługi lekarskie
85100000-0 – Usługi ochrony zdrowia
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji usług w przypadku zmiany terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą.
Wymagania wobec wykonawcy:
Warunki zmiany umowy
Złożenie oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, na którą składa się:
– Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski).
– Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2
– Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3
Ocena wskazanych powyżej warunków zostanie dokonana na zasadzie ustalenia ich spełnienia albo ich nie spełnienia. W przypadku stwierdzenia braku spełnienia oferta zostaje odrzucona i nie podlega dalszej ocenie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części zamówienia wyspecyfikowane w przedmiocie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
– wobec których nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Sof=Cof
Gdzie:
Sof- suma punktów badanej oferty
Cof- ilość punktów uzyskanych za kryterium w ,, cena’’
4.W kryterium cena punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Cmin
Cof=—————————————————— x 100 pkt
Cb
Gdzie:
Cof- ocena punktowa oferty w kryterium cena
Cmin – najniższa cena brutto (ogólna wartość zamówienia) spośród ważnych i nieodrzuconych ofert
Cb- cena brutto oferty badanej
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli po zastosowaniu powyższego kryterium nadal nie będzie możliwy wybór najkorzystniejszej oferty, zastosowane zostaną ostateczne negocjacje cenowe, w których wezmą udział wystawcy ofert.
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczno- Diagnostyczne, ul. Terespolska 12,08-110 Siedlce lub przesłać poleconą przesyłką pocztową na wyżej wymieniony adres w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 grudnia 2021 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu). Oferty składane pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
Załącznik 1
PobierzZałącznik nr 2
PobierzZałącznik nr 3
Pobierz