DZIENNY DOM OPIEKI MEDYCZNEJ (DDOM) W STRACHÓWCE
w okresie trwałości realizacji projektu.
DZIENNY DOM OPIEKI MEDYCZNEJ (DDOM) powstał w ramach projektu „Organizacja i prowadzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Strachówce drogą do zdrowia i aktywności seniorów powiatu wołomińskiego” w ramach IX osi priorytetowej: Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.2 Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. W okresie od 01.01.2021 do 31.03.2023 DDOM prowadzony był w ramach powyższego projektu. W okresie trwałości projektu świadczenia DDOM są odpłatne przy czym cena usługi została skalkulowana bez nakładania na koszty związane z realizacją standardu DDOM marży zysku.
Miesięczna cena pobytu przy obowiązku zawarcia umowy na minimum 120 dni roboczych wynosi 3500,00 zł
Cena obowiązuje przy grupie 14 osobowej.
Trwałość projektu jest prowadzona pod adresem: ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT OFERTY DDOM W STRACHÓWCE W OKRESIE TRWAŁOŚCI
Pobierz
——————————– PROJEKT ZAKOŃCZONY ————————————
Realizacja projektu miała miejsce w okresie: 01.01.2021-31.03.2023
Strachówka, ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka
DDOM czynny od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00.
Dzienny Dom Opieki Medycznej.
Przyjęcia pacjentów do DDOM.
Informacje w sprawie rekrutacji:
Kontakt mailowy w sprawie zapisów: email: ddom@centrum.med.pl
Dzienny Dom Opieki Medycznej to placówka –
Wsparcie skierowane zostanie do osób niesamodzielnych, w szczególności tych powyżej 65 r. ż., których stan zdrowia nie pozwala na pozostawanie wyłącznie pod opiekę podstawowej opieki zdrowotnej i ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, a jednocześnie osób niewymagających całodobowego nadzoru lekarskiego i pielęgniarskiego realizowanego w trybie stacjonarnym. Skala samodzielności pacjentów w skali Barthel powinna znajdować się na poziomie 40-65 punktów.
Kryteria kwalifikacji do Dziennego Domu Opieki Medycznej (DDOM):
Do pobytu w DDOM kieruje lekarz ubezpieczenia zdrowotnego.
Zespół terapeutyczny sprawujący opiekę nad pacjentem:
Wsparcie dla zespołu terapeutycznego stanowią – dietetyk i logopeda.
Pobyt w Dziennym Domu Opieki Medycznej:
Wsparcie projektowe zostanie udzielone w okresie od 01.01.2021 do 31.03.2023
DOKUMENTY REKRUTACYJNE DO DDOM W STRACHÓWCE
Regulamin organizacyjny DDOM STRACHÓWKA
PobierzRegulamin rekrutacyjny DDOM STRACHÓWKA
PobierzZał. nr 1 do regulaminu rekrutacyjnego - Skierowanie do Dziennego Domu Opieki Medycznej
PobierzZał. nr 2 do regulaminu rekrutacyjnego - Karta oceny wg skali Barthel
PobierzZał. nr 3 do regulaminu rekrutacyjnego - Deklaracja udziału w projekcie
PobierzZał. nr 4 do regulaminu rekrutacyjnego - Oświadczenie uczestnika projektu
PobierzSiedlce 13.12.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pt.: „Organizacja i prowadzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Strachówce drogą do zdrowia i aktywności seniorów powiatu wołomińskiego”, Nr RPMA.09.02.02-14-b426/18, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, na przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania świadczeń przez lekarza rehabilitacji w Dziennym Domu Opieki Medycznej w Strachówce, ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka.
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie indywidualnych świadczeń lekarskich w zależności od potrzeb pacjenta w Dziennym Domu Opieki Medycznej w Strachówce, ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka,
Zadania realizowane przez lekarza rehabilitacji będą obejmowały:
Wszystkie zadania będą zgodnie z aktualnym stanem prawnym a w szczególności z Ustawą z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 537 ze zm.)
Świadczenia będą udzielane w ilości 28 godzin miesięcznie w okresie od 01.01.2022- 30.09.2022 r., z możliwością przedłużenia.
Kody CPV:
Kod CPV:
85121100-4 – Ogólne usługi lekarskie
85100000-0 – Usługi ochrony zdrowia
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji usług w przypadku zmiany terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą.
Wymagania wobec wykonawcy:
Warunki zmiany umowy
Złożenie oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, na którą składa się:
– Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski).
– Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2
– Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3
– Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
– CV osób przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia
– Inne wymagane dokumenty określone w zapytaniu ofertowym.
Ocena wskazanych powyżej warunków zostanie dokonana na zasadzie ustalenia ich spełnienia albo ich nie spełnienia. W przypadku stwierdzenia braku spełnienia oferta zostaje odrzucona i nie podlega dalszej ocenie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części zamówienia wyspecyfikowane w przedmiocie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
– wobec których nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Sof=Cof
Gdzie:
Sof- suma punktów badanej oferty
Cof- ilość punktów uzyskanych za kryterium w ,, cena’’
4.W kryterium cena punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Cmin
Cof=—————————————————— x 100 pkt
Cb
Gdzie:
Cof- ocena punktowa oferty w kryterium cena
Cmin – najniższa cena brutto (ogólna wartość zamówienia) spośród ważnych i nieodrzuconych ofert
Cb- cena brutto oferty badanej
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli po zastosowaniu powyższego kryterium nadal nie będzie możliwy wybór najkorzystniejszej oferty, zastosowane zostaną ostateczne negocjacje cenowe, w których wezmą udział wystawcy ofert.
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczno- Diagnostyczne, ul. Terespolska 12,08-110 Siedlce lub przesłać poleconą przesyłką pocztową na wyżej wymieniony adres w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 grudnia 2021 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu). Oferty składane pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
Załącznik nr 1
PobierzZałącznik nr 2
PobierzZałącznik nr 3
PobierzSiedlce 15.12.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pt.: „Organizacja i prowadzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Strachówce drogą do zdrowia i aktywności seniorów powiatu wołomińskiego”, Nr RPMA.09.02.02-14-b426/18, w ramach Działania 9.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 9.2.2. Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych” Regionalny Program Operacyjny, Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z obowiązującą zasadą konkurencyjności, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym zgodnie z zasadą konkurencyjności w trybie rozeznania rynku , na przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania zamówienia w ramach umowy sprzedaży, obejmującej przeniesienie prawa własności na Zamawiającego i dostarczenie fabrycznie nowego i nieużywanego oraz w pełni sprawnego technicznie oraz w pełni funkcjonalnego sprzętu rehabilitacyjnego w trybie rozeznania rynku.
Dokładna specyfikację określa załącznik nr 1 do zapytania.
Adres strony internetowej: www.centrum.med.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie, zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w zapytaniu ofertowym. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o równoważnych parametrach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.
Kody CPV:
33100000-1 – Urządzenia medyczne
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym w trakcie realizacji projektu po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji zmiany przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych na poszczególne urządzenia w ramach zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zaoferowania sumarycznej ceny brutto za sprzedaż towarów określonych w przedmiocie zamówienia,
2) dostawy urządzenia lub urządzeń i wyposażenia spełniającego wymagania niniejszego zapytania ofertowego do Dziennego Domu Opieki Medycznej w Strachówce, , ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie w terminie określonym w pkt 3 zapytania ofertowego,
3) montażu (instalacji) i uruchomienia dostarczonego urządzenia lub urządzeń oraz wyposażenia wymagającego podjęcia takich czynności w w/w gabinecie Zamawiającego,
4) przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego z obsługi z dostarczonego urządzenia lub urządzeń wyposażenia,
5) zapewnienia gwarancji na poszczególne urządzenia i wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia, oraz zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Strony protokołu zdawczo – odbiorczego potwierdzającego realizację danej części przedmiotu zamówienia.
W okresie gwarancji na poszczególne przedmioty zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
– pełnej sprawności technicznej i funkcjonalności poszczególnych urządzeń i wyposażenia poprzez pełne usuwanie ich uszkodzeń, awarii lub niesprawności lub wymianę wadliwych, uszkodzonych części poszczególnych urządzeń i wyposażenia na fabrycznie nowe lub też wymianę całego urządzenia lub też wyposażenia na fabrycznie nowe, w ciągu maksymalnie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia, przy czym czas reakcji na zgłoszenie – rozumiany jako przekazanie Zamawiającemu pierwszych zdalnych wskazówek dotyczących możliwości usunięcia uszkodzenia lub awarii i dalszego sposobu postępowania – wynosić będzie maksymalnie 6 godzin roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego awarii urządzenia lub urządzeń wyposażenia,
– bezpłatnych uaktualnień oprogramowania poszczególnych urządzeń bez zmiany ich funkcjonalności,
– bezpłatnych telefonicznych i e-mailowych konsultacji i porad dla ich użytkowników urządzeń lub wyposażenia ze strony Zamawiającego.
Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do w/w gabinetu Zamawiającego oraz dokonywanych napraw i wymian obciążają Wykonawcę.
Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wraz z dostarczonymi urządzeniami lub wyposażeniem: dokumenty gwarancyjne na realizowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia, wszelkie niezbędne instrukcje obsługi oraz inne wymagane prawem dokumenty, w tym certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, Aprobatą Techniczną. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, powinny zostać dostarczone Zamawiającemu w języku polskim.
Złożenie oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, na którą składa się:
– Formularz ofertowy zawierający specyfikację oferowanych urządzeń i wyposażenia, cenę brutto, czas gwarancji oraz termin dostawy przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski).
– Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 3.
– Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
– Inne wymagane dokumenty określone w zapytaniu ofertowym.
Ocena wskazanych powyżej warunków zostanie dokonana na zasadzie ustalenia ich spełnienia albo ich nie spełnienia. W przypadku stwierdzenia braku spełnienia oferta zostaje odrzucona i nie podlega dalszej ocenie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części zamówienia wyspecyfikowane w przedmiocie zamówienia.
– posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia,
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
– nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczno- Diagnostyczne, ul. Terespolska 12,08-110 Siedlce lub na adres email damian.chaciak@centrum.med.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 grudnia 2020 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu).
Oferty składane pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
Załącznik nr 1
PobierzZałącznik nr 2
PobierzZałącznik nr 3
PobierzInformacja RODO
PobierzSiedlce 15.12.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pt.: Organizacja i prowadzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Strachówce drogą do zdrowia i aktywności seniorów powiatu wołomińskiego”, Nr RPMA.09.02.02-14-b426/18, w ramach Działania 9.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 9.2.2. Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych” Regionalny Program Operacyjny, Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z obowiązującą zasadą konkurencyjności, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym zgodnie z zasadą rozeznania rynku, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, na przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania zamówienia materiałów do terapii zajęciowej dla DDOM w Strachówce.
Dokładna specyfikację określa załącznik nr 1 do zapytania.
Adres strony internetowej: www.centrum.med.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje materiały, zgodnie ze Specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kody CPV:
30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dotyczących poszczególnych elementów zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym w trakcie realizacji projektu po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji zmiany przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych na poszczególne urządzenia w ramach zamówienia
Miejsce i termin złożenia oferty, osoba do kontaktu.
Ofertę wraz z załącznikiem złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczno- Diagnostyczne, ul. Terespolska 12,08-110 Siedlce lub w formie elektronicznej na adres damian.chaciak@centrum.med.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 grudnia 2020 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu).
zestawienie asortymentu
PobierzZałącznik nr 2
PobierzSiedlce 04.12.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pt.: „Organizacja i prowadzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Strachówce drogą do zdrowia i aktywności seniorów powiatu wołomińskiego”, Nr RPMA.09.02.02-14-b426/18, w ramach Działania 9.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 9.2.2. Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych” Regionalny Program Operacyjny, Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z obowiązującą zasadą konkurencyjności, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków, na przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania świadczeń przez lekarza geriatrę w Dziennym Domu Opieki Medycznej w Strachówce, ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka.
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie indywidualnych świadczeń lekarskich w zależności od potrzeb pacjenta w Dziennym Domu Opieki Medycznej w Strachówce, ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie.
Zadania realizowane przez lekarza geriatrę będą obejmowały:
Wszystkie zadania będą zgodnie z aktualnym stanem prawnym a w szczególności z Ustawą z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 537 ze zm.)
Świadczenia będą udzielane w ilości 588 godzin w okresie od 01.01.2021- 30.09.2022 r.
Kody CPV:
Kod CPV:
85121100-4 – Ogólne usługi lekarskie
85100000-0 – Usługi ochrony zdrowia
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji usług w przypadku zmiany terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą.
Wymagania wobec wykonawcy:
Warunki zmiany umowy
Złożenie oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, na którą składa się:
– Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski).
– Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2
– Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3
– Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
– Inne wymagane dokumenty określone w zapytaniu ofertowym.
Ocena wskazanych powyżej warunków zostanie dokonana na zasadzie ustalenia ich spełnienia albo ich nie spełnienia. W przypadku stwierdzenia braku spełnienia oferta zostaje odrzucona i nie podlega dalszej ocenie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części zamówienia wyspecyfikowane w przedmiocie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
– wobec których nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Sof=Cof
Gdzie:
Sof- suma punktów badanej oferty
Cof- ilość punktów uzyskanych za kryterium w ,, cena’’
4.W kryterium cena punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Cmin
Cof=—————————————————— x 100 pkt
Cb
Gdzie:
Cof- ocena punktowa oferty w kryterium cena
Cmin – najniższa cena brutto (ogólna wartość zamówienia) spośród ważnych i nieodrzuconych ofert
Cb- cena brutto oferty badanej
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli po zastosowaniu powyższego kryterium nadal nie będzie możliwy wybór najkorzystniejszej oferty, zastosowane zostaną ostateczne negocjacje cenowe, w których wezmą udział wystawcy ofert.
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczno- Diagnostyczne, ul. Terespolska 12,08-110 Siedlce, mailem: damian.chaciak@centrum.med.pl lub przesłać poleconą przesyłką pocztową na wyżej wymieniony adres w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.12.2020 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu). Oferty składane pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
Załącznik nr 1
PobierzZałącznik nr 2
PobierzZałącznik nr 3
PobierzSiedlce 04.12.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pt.: „Organizacja i prowadzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Strachówce drogą do zdrowia i aktywności seniorów powiatu wołomińskiego”, Nr RPMA.09.02.02-14-b426/18, w ramach Działania 9.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 9.2.2. Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych” Regionalny Program Operacyjny, Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z obowiązującą zasadą konkurencyjności, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, na przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania świadczeń przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego (lekarza POZ) w Dziennym Domu Opieki Medycznej w Strachówce, ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka,
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie indywidualnych świadczeń lekarskich w zależności od potrzeb pacjenta w Dziennym Domu Opieki Medycznej w Strachówce, ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie.
Zadania realizowane przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego będą obejmowały:
Wszystkie zadania będą zgodnie z aktualnym stanem prawnym a w szczególności z Ustawą z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 537 ze zm.)
Świadczenia będą udzielane w ilości 588 godzin w okresie od 01.01.2021- 30.09.2022 r.
Kody CPV:
Kod CPV:
85121100-4 – Ogólne usługi lekarskie
85100000-0 – Usługi ochrony zdrowia
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji usług w przypadku zmiany terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą.
Wymagania wobec wykonawcy:
Warunki zmiany umowy
Złożenie oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, na którą składa się:
– Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski).
– Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2
– Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3
– Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
– Inne wymagane dokumenty określone w zapytaniu ofertowym.
Ocena wskazanych powyżej warunków zostanie dokonana na zasadzie ustalenia ich spełnienia albo ich nie spełnienia. W przypadku stwierdzenia braku spełnienia oferta zostaje odrzucona i nie podlega dalszej ocenie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części zamówienia wyspecyfikowane w przedmiocie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
– wobec których nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Sof=Cof
Gdzie:
Sof- suma punktów badanej oferty
Cof- ilość punktów uzyskanych za kryterium w ,, cena’’
4.W kryterium cena punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Cmin
Cof=—————————————————— x 100 pkt
Cb
Gdzie:
Cof- ocena punktowa oferty w kryterium cena
Cmin – najniższa cena brutto (ogólna wartość zamówienia) spośród ważnych i nieodrzuconych ofert
Cb- cena brutto oferty badanej
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli po zastosowaniu powyższego kryterium nadal nie będzie możliwy wybór najkorzystniejszej oferty, zastosowane zostaną ostateczne negocjacje cenowe, w których wezmą udział wystawcy ofert.
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczno- Diagnostyczne, ul. Terespolska 12,08-110 Siedlce lub przesłać poleconą przesyłką pocztową na wyżej wymieniony adres w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.12.2020 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu). Oferty składane pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
załącznik nr 1
Pobierzzałącznik nr 2
Pobierzzałącznik nr 3
Pobierz