Siedlce 27.07.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE – MAMMOGRAF
Niniejszym ogłaszamy, że prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego na wykonanie zadania:
„Zakup 1 szt. mammografu cyfrowego wraz z dostawą, instalacją, serwisowaniem oraz szkoleniem personelu”.
Zamawiający informuje, iż zawarł ze Skarbem Państwa – Ministrem Zdrowia umowę nr 1/15/31/2021/2111/395 w zakresie zadania pn.
„Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów – mammografy”.
Pliki do pobrania
SWZ-Czesc-I-Instrukcja-dla-Wykonawcow-27.07.2021 zmiana z dnia 30.07.2021
PobierzSWZ-Czesc-II-Wzor-Umowy-zakup-mammografu-27.07.2021
PobierzWZ-Czesc-III-Opis_Przedmiotu_Zamowienia-Parametry-Techniczne-27.07.2021 zmiana z dnia 30.07.2021
PobierzSWZ-Czesc-IV-Umowa-powierzenia-przetwarzania-danych-osobowych-RODO-27.07.2021
Pobierz
SWZ- Inormacja o zmianach
PobierzSWZ - Część II Wzór Umowy zakup mammografu zmiana 02.08.2021
PobierzSWZ - Część III Opis_Przedmiotu_Zamówienia-Parametry Techniczne 27.07.2021 zmiana 03.08.2021
PobierzSWZ - Część IV Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych RODO zmiana 02.08.2021
Pobierz
SWZ - Informacja o zmianach 04.08.2021
PobierzSWZ - Część I Instrukcja dla Wykonawców zmiana 04.08.2021
PobierzSWZ - Część III Opis_Przedmiotu_Zamówienia-Parametry Techniczne zmiana 04.08.2021
PobierzInformacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia 06.08.2021
PobierzSWZ - Informacja o otwarciu ofert 06.08.202
PobierzSWZ - Informacja o rozstrzygnięciu 09.08.2021
PobierzInformacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej
PobierzSiedlce 18.08.2021
SWZ - Informacja o rozstrzygnięciu 18.08.2021
PobierzSiedlce 10.05.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
Adres strony internetowej: www.centrum.med.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu medycznego zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w zapytaniu ofertowym. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o równoważnych parametrach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.
Kody CPV:
33100000-1 – Urządzenia medyczne
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na poszczególne urządzenia w ramach zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zaoferowania sumarycznej ceny brutto za sprzedaż towarów określonych w przedmiocie zamówienia,
2) dostawy urządzenia USG oraz aparatu RTG spełniającego wymagania niniejszego zapytania ofertowego do Przychodnia Zdrowia w Strachówce, ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie w terminie określonym w pkt 3 zapytania ofertowego,
3) montażu (instalacji) i uruchomienia dostarczonego urządzenia lub urządzeń oraz wyposażenia wymagającego podjęcia takich czynności w w/w gabinecie Zamawiającego,
4) przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego z obsługi z dostarczonego urządzenia lub urządzeń wyposażenia,
5) zapewnienia gwarancji na poszczególne urządzenia i wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia, oraz zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Strony protokołu zdawczo – odbiorczego potwierdzającego realizację danej części przedmiotu zamówienia.
W okresie gwarancji na poszczególne przedmioty zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
– pełnej sprawności technicznej i funkcjonalności poszczególnych urządzeń i wyposażenia poprzez pełne usuwanie ich uszkodzeń, awarii lub niesprawności lub wymianę wadliwych, uszkodzonych części poszczególnych urządzeń i wyposażenia na fabrycznie nowe lub też wymianę całego urządzenia lub też wyposażenia na fabrycznie nowe, w ciągu maksymalnie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia, przy czym czas reakcji na zgłoszenie – rozumiany jako przekazanie Zamawiającemu pierwszych zdalnych wskazówek dotyczących możliwości usunięcia uszkodzenia lub awarii i dalszego sposobu postępowania – wynosić będzie maksymalnie 6 godzin roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego awarii urządzenia lub urządzeń wyposażenia,
– bezpłatnych uaktualnień oprogramowania poszczególnych urządzeń bez zmiany ich funkcjonalności,
– bezpłatnych telefonicznych i e-mailowych konsultacji i porad dla ich użytkowników urządzeń lub wyposażenia ze strony Zamawiającego.
Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do w/w gabinetu Zamawiającego oraz dokonywanych napraw i wymian obciążają Wykonawcę.
Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wraz z dostarczonymi urządzeniami lub wyposażeniem: dokumenty gwarancyjne na realizowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia, wszelkie niezbędne instrukcje obsługi oraz inne wymagane prawem dokumenty, w tym certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, Aprobatą Techniczną. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, powinny zostać dostarczone Zamawiającemu w języku polskim.
Złożenie oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, na którą składa się:
– Formularz ofertowy zawierający specyfikację oferowanych urządzeń i wyposażenia, cenę brutto, czas gwarancji oraz termin dostawy przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski).
– Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 3.
– Inne wymagane dokumenty określone w zapytaniu ofertowym.
Ocena wskazanych powyżej warunków zostanie dokonana na zasadzie ustalenia ich spełnienia albo ich nie spełnienia. W przypadku stwierdzenia braku spełnienia oferta zostaje odrzucona i nie podlega dalszej ocenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części zamówienia wyspecyfikowane w przedmiocie zamówienia.
– posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia,
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
– nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Sof=Cof+GRof
Gdzie:
Sof- suma punktów badanej oferty
Cof- ilość punktów uzyskanych za kryterium w ,, cena’’
GRof – ilość punktów uzyskanych za kryterium ,, gwarancja jakości i rękojmia za wady’’
4.W kryterium cena punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Cmin |
Cof=—————————————————— x 80 pkt
Cb |
Gdzie:
Cof- ocena punktowa oferty w kryterium cena
Cmin – najniższa cena brutto (ogólna wartość zamówienia) spośród ważnych i nieodrzuconych ofert
Cb- cena brutto oferty badanej
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Parametry punktowe |
|
Gwarancja jakości i rękojmia za wady na okres od 37 miesięcy i powyżej |
Tak – 20 pkt |
Gwarancja do 36 miesięcy |
Tak- 0 pkt |
Minimalny okres gwarancji nie może być niższy niż 36 miesięcy.
Wynik.
Jeżeli po zastosowaniu powyższego kryterium nadal nie będzie możliwy wybór najkorzystniejszej oferty, zastosowane zostaną ostateczne negocjacje cenowe, w których wezmą udział wystawcy ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy w sytuacji gdy okoliczności są niezależne od Zamawiającego, w ramach którego ogłoszono zapytanie ofertowe, uniemożliwią realizację tych usług.
1.1. Dopuszczalne będą zmiany umowy wynikające w szczególności z:
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczno- Diagnostyczne, ul. Terespolska 12,08-110 Siedlce lub elektronicznie na e- mail: damian.chaciak@centrum.med.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.05.2022 r. do godz. 16.00 (decyduje data i godzina wpływu).
Oferty składane pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
Załącznik nr 1 – Specyfikacja techniczna
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Ilość (sztuk) |
j.m |
Szczegółowy opis sprzętu |
1 |
Aparat USG . |
1 |
szt. |
· Monitor LCD LED minimum 23 cale · 4 aktywne porty na głowice · Automatyczna optymalizacja · Wielopłaszczyznowe wyświetlanie obrazu 3D · 4D w czasie rzeczywistym · Opcja HD · Automatyczne pomiary biometryczne · Tryb czuwania – szybkie uruchomienie systemu · Konfiguracja najczęściej wybieranych presetów · Eksportu pliku 3D Print · Edytor Raportu · Wbudowane archiwum zawierające podgląd oraz tryb wyboru plików · głowica liniowa (fabrycznie nowa, rok prod. 2022), · głowica convex (fabrycznie nowa, rok prod. 2022), · głowica endowaginalna (fabrycznie nowa, rok prod. 2022), · videoprinter czarno-biały (fabrycznie nowy, rok prod. 2022), · pedał nożny |
2 |
Aparat RTG wewnątrzustny |
1 |
szt. |
|
Formularz ofertowy
PobierzWzór umowy
Pobierz