Centrum Medyczno-Diagnostyczne Sp. z o.o.

Poszukuje kandydatów na stanowisko

SEKRETARKA / ASYSTENT ZARZĄDU

Miejsce pracy: Biuro (Siedlce, ul. Terespolska 12)

 

Twój zakres obowiązków:

  1. Obsługa Sekretariatu
  • Wykonywanie czynności niezbędnych do sprawnego funkcjonowania sekretariatu (obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie interesantów).
  • Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji.
  • Obsługa połączeń telefonicznych.
  • Kompletowanie i archiwizowanie dokumentów w Sekretariacie
  • Obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Kształtowanie właściwego wizerunku firmy poprzez rzetelną obsługę interesantów.

 

  1. Zadania administracyjne w obszarze biura Zarządu.
  • Przygotowywanie raportów na zlecenie biura Zarządu.
  • Przygotowywanie prezentacji na potrzeby biura Zarządu.
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu w Grupie Spółek.
  • Realizacja zamówień na produkty spożywcze i materiały biurowe.
  • Administrowanie powierzchnią biurową w tym zgłoszenia awarii urządzeń i napraw.
  • Przygotowywanie planów spotkań, zaproszeń na zebrania, protokołowanie, komunikowanie podjętych decyzji i uzgodnień do działów operacyjnych i placówek.
  • Wsparcie, planowanie i organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub chęć do podjęcia nauki.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie / piśmie.
  • Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków, dokładność w działaniu.
  • Umiejętność planowania i doskonalenia organizacji pracy.
  • Bardzo dobra znajomość programów pakietu Office.
  • Umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista.
  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy:

  • Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji, będącej liderem rynkowym w swojej branży.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz program motywacyjny.
  • Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (świadczenia socjalne, program emerytalny, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe na życie).
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji, dofinansowanie nauki (studia, kursy zawodowe).
  • Realne i jasno określone cele.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Elastyczność wyboru formy zatrudnienia (umowa o pracę, kontrakt, zlecenie).

 

KONTAKT

Aplikacje (CV, list motywacyjny) prosimy kierować do 20.03.2023 na adres e-mail: mariusz.zamylko@centrum.med.pl lub rekrutacje@centrum.med.pl

Kontakt telefoniczny: kom. 797 549 337.

Informacje o firmie zawiera strona internetowa: www.centrum.med.pl

Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.

Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji podanych w CV przez Centrum Medyczno-Diagnostyczne Sp. z o.o., z siedzibą w Siedlcach, przy ul. Niklowej 9, 08-110 Siedlce, łącznie z wizerunkiem, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

Galeria zdjęć

Ustawienia

Czcionka
Kontrast