UWAGA!
KOMUNIKAT Z DNIA 16.09.2020
Szanowni Państwo, informujemy, że z dniem 01.10.2020 planujemy wznowienie działań w ramach projektu pn.: „Trzymaj formę” profilaktyka nadwagi i otyłości wśród uczniów klas IV-VI szkół podstawowych w powiecie łukowskim.
UWAGA!
KOMUNIKAT Z DNIA 16.03.2020
Szanowni Państwo, biorąc pod uwagę aktualną sytuację epidemiologiczną od dnia 16.03.2020 działania w ramach projektu pn. „Trzymaj formę” profilaktyka nadwagi i otyłości wśród uczniów klas IV-VI szkół podstawowych w powiecie łukowskim zostały wstrzymane. Wznowienie realizacji projektu nastąpi prawdopodobnie jesienią, kiedy to uczniowie po okresie wakacyjnym powrócą do szkół. Prosimy śledzić komunikaty na naszej stronie internetowej.
Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Projekt nr RPLU.11.02.00-06-0037/17
Koordynator Projektu
Barbara Pieńkowska
tel. 795 401 210
email: barbara.pienkowska@centrum.med.pl
Tytuł projektu: „Trzymaj formę” profilaktyka nadwagi i otyłości wśród uczniów klas IV-VI szkół podstawowych w powiecie łukowskim.
Wnioskodawca: Centrum Medyczno- Diagnostyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
Okres realizacji: 01.06.2018-31.12.2020
Cel główny projektu:
Celem głównym jest wzrost dostępności usług zdrowotnych dla osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym w zakresie zapobiegania zjawiska nadwagi i otyłości wśród uczniów klas IV–VI szkół podstawowych z terenu powiatu łukowskiego, poprzez przeprowadzenie kompleksowych interwencji edukacyjno –zdrowotnych wśród 3264 uczniów z terenu powiatu łukowskiego.
Cele szczegółowe:
Grupa docelowa:
Grupą docelową są uczniowie klas IV-VI szkół podstawowych powiatu łukowskiego.
Każdy z uczniów zakwalifikowanych do projektu otrzyma:
Działania projektowe:
Projekt przewiduje objęcie wszystkich uczestników/czek następującymi formami wsparcia:
c. Działania praktyczne rozwijające aktywność fizyczną na sali gimnastycznej/boisku szkolnym- 2 spotkania x 45 minut / grupę. (grupa ok 20 os.)
d. Każdy z uczestników/czek biorący udział w projekcie otrzyma nieodpłatnie:
Trwałość rezultatów projektu zostanie zapewniona poprzez:
Uczniowie z grupy ryzyka objęci opieką w ramach projektu będą mieli zapewnioną kontynuację leczenia w ramach Centrum przy wykorzystaniu posiadanych kontraktów z NFZ.
Finansowanie przedsięwzięcia:
Umowa nr RPLU.11.02.00-06-0037/17
Wsparcie finansowe ze strony Unii Europejskiej: 514 148,00 zł
Wsparcie finansowe ze strony budżetu państwa (dotacja celowa): 59 732,00 zł
Wkład własny Centrum Medyczno – Diagnostyczne Sp. z o.o.: 31 000,00 zł
Harmonogram realizacji działań w projekcie
PobierzSiedlce 01.06.2018 r.
Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie „Trzymaj formę” profilaktyka nadwagi i otyłości wśród uczniów klas IV-VI szkół podstawowych w powiecie łukowskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach OSI PRIOTETOWEJ 11 Włączenie Społeczne, DZIAŁANIE 11.2 Usługi Społeczne i Zdrowotne. Realizatorem projektu jest Centrum Medyczno- Diagnostyczne Sp. z o.o.
Rodzice/opiekunowie prawni mogą zgłaszać udział dzieci w projekcie:
Na komplet dokumentów aplikacyjnych składają się:
Dokumenty aplikacyjne oraz regulamin uczestnictwa dostępne są do pobrania:
Uwaga!
Przyjmowane będą wyłącznie prawidłowo wypełnione formularze uczestnictwa.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Deklaracja uczestnictwa w projekcie Trzymaj forme -uczestnik indywidualny
PobierzRegulamin rekrutacji
PobierzOŚWIADCZENIE UCZESTNIKA PROJEKTU
PobierzSiedlce 21.11.2018
Zapytanie o ofertę
„Centrum Medyczno- Diagnostyczne” Sp. z o. o. w związku z realizacją projektu „Trzymaj formę” profilaktyka nadwagi i otyłości wśród uczniów klas IV – VI szkół podstawowych w powiecie łukowskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, umowa nr PO RPLU.11.02.00-06-0037/17 , zaprasza do składania ofert cenowych na realizację badań diagnostycznych przez pielęgniarkę w jednostkach szkolnych na ternie powiatu łukowskiego dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych w trybie rozeznania rynku.
I.ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający: „Centrum Medyczno- Diagnostyczne” Spółka z o.o., ul. Niklowa 9, 08-110 Siedlce, siedziba biura ul. Kleeberga 2. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się ze strony Zamawiającego w kwestiach merytorycznych i proceduralnych jest Pan Damian Chaciak, tel. 510 144 669, e- mail: damian.chaciak@centrum.med.pl, Adres strony internetowej: www.centrum.med.pl
Zapytanie o ofertę jest prowadzone w trybie rozeznania rynku w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” z dnia 19 lipca 2017 r. (zwane w dalszej części Zapytania ofertowego – Wytycznymi) i inne aktualnie obowiązujące w sposób zapewniający przejrzystość oraz zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
W niniejszym przypadku nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający nie jest zobligowany do stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
NAZWA I KOD OKREŚLONE WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ (kod CPV):
CPV: 85100000-0- Usługi ochrony zdrowia
Dodatkowe przedmioty zamówienia:
85141000-9 Usługi świadczone przez pielęgniarki
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań diagnostycznych przez pielęgniarkę: pomiar: wzrostu, masy ciała, RR, tk. tłuszczowej oraz zawartości wody w organizmie, oraz oceny wad stóp metodą odbicia lustrzanego. Po wykonaniu pomiarów pielęgniarka dokona obliczeń wskaźnika BMI i WHR oraz wystawi zaświadczenie o przeprowadzeniu badania zawierające uzyskane wyniki w celu poinformowania opiekunów prawnych uczniów o zrealizowanej interwencji. Ilość planowanych do wykonania badań 3264 uczniów klas IV-VI szkół podstawowych z powiatu łukowskiego. Załącznik nr 4 stanowi listę szkół oraz ilość planowanych godzin pracy w poszczególnych szkołach.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części musi obejmować przeprowadzenie badań w co najmniej jednej ze szkół wykazanych w załączniku nr 4.
Wykonawca będzie realizował usługi w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia końcowego terminu realizacji umowy lub rezygnacji z realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego.
Wymagania wobec prowadzących badania:
Pozostałe zadania Wykonawcy:
Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.
Przewidywana forma współpracy: umowa zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
2.1. Wykonawcę będącego osoba fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
– o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm. lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
– o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, – skarbowe, – o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769).
Weryfikacja spełnienia warunku: podstawą do oceny w/w warunku będzie fakt podpisania oferty przez Wykonawcę, który będzie jednocześnie stanowił deklarację braku podstaw do wykluczenia.
OPIS WARUNKÓW ZAWARCIA UMOWY
VII. WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
VIII. MOŻLIWOŚĆ UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie udzieli zamówienia w przypadku, gdy oferowana cena brutto będzie wyższa niż w budżecie projektu „Trzymaj formę” profilaktyka nadwagi i otyłości wśród uczniów klas IV – VI szkół podstawowych w powiecie łukowskim”, nr RPLU.11.02.00-06-0037/17
2. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie kryterium ceny:
Ocenie podlegają wyłącznie oferty kompletne, zgodne z treścią i przedmiotem zamówienia oraz spełniające wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie każdego ww. kryterium.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym oferentom, spełniającym wymagania kryteria przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Ad. a) algorytm oceny kryterium „cena”:
Cena minimalna
C = ——————————- x 100 (znaczenie % kryterium „cena” podane w pkt), gdzie:
Cena oferty badanej
Cena minimalna – najniższa cena spośród wszystkich ocenianych ofert w danym Pakiecie.
C- liczba punktów przyznana danej ofercie w ramach kryterium „cena”
Ocena wg kryterium „cena” dokonana zostanie w oparciu o informację zawartą w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, Oferta.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia na każdym jego etapie bez podawania przyczyny oraz podjęcia negocjacji w przypadku, gdy podana kwota brutto przekroczy budżet projektu przewidziany na realizację usług. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
W odpowiedzi na zapytanie:
XII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
lub
XIII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
XIV. KONTAKT
Damian Chaciak , tel. 510 144 669 e-mail: damian.chaciak@centrum.med.pl
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:
Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTOWY
Załącznik nr 2 OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ OSOBOWYCH I KAPITAŁOWYCH
Załącznik nr 3 Wykaz szkół wraz z ilością godzin pracy w danej szkole.
załącznik nr 1
Pobierzzałącznik nr 2
PobierzWykaz szkół
Pobierz